زمان کلاس : دوشنبه - 16:30 الی 19:30
تعداد جلسات : 8 جلسه
جلسه اول :
امنیت شبکه و مقدمات امنیتی در فضای مجازی
در این قسمت مقدمات کار در فضای مجازی ، انواع وی پی ان ها و نکات تبلیغاتی ، بلاک شدن اکانت ها و … مورد بحث قرار می گیرد
ساختار تبلیغ و ارتقا در شبکه های اجتماعی
در این قسمت نحوه شبکه سازی و جریان سازی در فضای مجازی ، شبکه های پشتیبان و اصلی ، برند سازی و نحوه ارتقا و تبلیغ مورد بحث قرار میگیرد
مروری بر شبکه های اجتماعی و ضریب نفوذ در جهان
جلسه دوم :
ساختار شناسی برخی شبکه های اجتماعی از قبیل : face book, twitter , google plus ،
در این بخش نکات تکنیکال و آموزش های مهارتی در این شبکه ها مطرح می گردد که می تواند در جهات فنی نسبت به هر شبکه کار گشا باشد
جلسه سوم :
ساختار شناسی شبکه های غیر رسمی تبلیغ اعم از vine ، hashtag و روند بررسی ترند اخبار در جهان و بررسی کارگاهی صفحات تبلیغی ساخته شده توسط اعضا
جلسه چهارم :
آموزش مقدماتی رصد شبکه های اجتماعی و شیوه های انتشار محور در فضای مجازی با توجه به سلیقه مخاطبان
بررسی های تجربی از سلیقه مخاطبان و شیوه تولید هنری برای فضای مجازی ، شیوه های رصد در شبکه های اجتماعی بصورت مقدماتی
جلسه پنجم و ششم :
4. تبلیغات میدانی در غرب بویژه آمریکا توسط Reddit و آموزش هماهنگی های درون شبکه ای
آموزش ردیت ، نحوه کار در شبکه های تخصصی و نخبگانی ، شبکه سازی در ردیت ، سلیقه شناسی مخاطب در اتاق های ردیت
مجازی
5 جلسه کلاس
مجازی
36 جلسه (بمدت 380 دقیقه)
نوع دوره: آفلاین تصویری
مجازی
1 جلسه
مجازی
4 جلسه
مجازی
3 جلسه کلاس
مجازی
4 جلسه کلاس
مجازی
6 جلسه (300 دقیقه)
آفلاین صوتی
مجازی
540 دقیقه
نوع دوره: آفلاین صوتی
مجازی
390 دقیقه
نوع دوره: آفلاین صوتی
مجازی
4 جلسه
نوع دوره: آفلاین صوتی
مجازی
480 دقیقه
نوع دوره: آفلاین صوتی
مجازی
4 جلسه
نوع دوره: آفلاین صوتی
نظرات دانشجویان آموزش عملیاتی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی – تابستان 95