لطفا ویدئو را حتما مشاهده نمایید:

سرعت اینترنت:
سرعت اینترنت دارای دو معیار آپلود و دانلود است. افرادی که به عنوان سخنران، مدرس و مدیر جلسات قصد ارایه محتوا دارند می بایست از سرعت آپلود مناسب برخودار باشند. سایر افراد به عنوان شرکت کننده به سرعت دانلود کافی برای دریافت محتوا نیاز خواهند داشت
میزان سرعت آپلود و دانلود متناسب با ابزارهای مورد استفاده در جلسات و کیفیت ارتباط تصویری متغییر می باشد. برای محاسبه تقریبی سرعت مناسب می توان از جدول زیر استفاده نمود:


برای بررسی سرعت واقعی اینترنت خود از وب سایت هایی مانند www.speedtest.net استفاده نمایید.

 

دستگاه مناسب

با توجه به اینکه کلاس آنلاین کاملا تحت وب می باشد، براحتی می توان با کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا موبایل از آن استفاده نمود اما به خاطر صفحه نمایش کوچک تر موبایل و تبلت، بهتر است مدیر رویداد، اپراتور و ارایه دهنده از لپ تاپ یا کامپیوتر برای ارایه محتوا و مدیریت رویداد استفاده نمایند.

مرورگر

صرف نظر از نوع دستگاه، بایستی نسخه بروز شده یکی از مرورگرهای کروم، فایرفاکس، اپرا یا سافاری(برای سیستم‌عامل iOS) روی دستگاه شما نصب باشد. در غیراینصورت برای استفاده از امکانات کلاس آنلاین با مشکل مواجه خواهید شد. توصیه ما استفاده از مرورگر کروم می باشد.

هندزفیری

برای استفاده بهتر از صوت کلاس و همچنین برای پاسخگویی صوتی به سوالات استاد دوره، نیاز است که از هندزفیری استفاده نمایید. دقت کنید در صورتی که از بلندگوی لپ تاپ و یا بلندگوی کامپیوتر برای دریافت صدا استفاده نمایید، بهنگام پاسخدهی به سوالات استاد، بدلیل انعکاس صدای استاد در میکروفون شما، روند برگزاری کلاس با اختلال روبرو می گردد. پس برای استفاده کامل از کلاس آنلاین داشتن هندزفیری الزامی است. 

 

سایر آموزش ها: