بررسی امکان و نحوۀ تأسیس سـامـانۀ رتبهبنـدی و سنجش اخلاقی چهرهها و شخصیتهای ملی
مدیریت فرهنگی ـ اجتماعی ورزش در ایران
جامعهشناسی یا مدیریت فرهنگی ـ اجتماعی بازار
الگوهای بهینهسازی فرهنگی ـ اجتماعی فضای عمومی شهری
مسکن و دینداری (جامعه شناسی یا مدیریت فرهنگی ـ اجتماعی مسکن)
لوازم خانگی و سبک زندگی دیندارانه
آسیبشناسی آثار تربیتی هیئتهای شاخص تهران
الگوهای بهینهسازی فرهنگی ـ اجتماعی ـ اخلاقی هیئتهای مذهبی خانگی (خانوادگی)
بازنویسی دروس خارج فقه رهبر معظم انقلاب در حوزۀ موسیقی
فرآیندهای (مکانیزمهای) جاریِ ریزشها و رویشها در جمهوری اسلامی ایران (در میانۀ واقعگرایی و آرمانگرایی)
الگوی جانمایی شبکههای اجتماعی مجازی در سبک زندگی دیندارانه
تحلیل گفتمانِ حاکم بر رمانهای شاخص و پرفروش بازار کتاب
نظریه هنجاری رسانۀ جمعی “اسلامی” یا “در جمهوری اسلامی ایران”
تحلیل گفتمان حاکم بر نگاه تربیتی مدیران و مربیان مهدهای کودک
نشـانهشناسی یا شاخصیابی تطبیقی “انقلابی بودن” در دهۀ 60 و 90
اطلاعیه های دوره رسانه و خانواده – تابستان 95
1
اطلاع رسانی در خصوص دوره به دانشجویان ثبت نام شده از 3 طریق پیامک، ایمیل و ارسال اطلاعیه در صفحه اصلی هر دوره(صفحه فعلی برای این دوره) انجام خواهد شد.ارسال پیامک به شماره ثبت شده در پروفایل دانشجویان یک روز قبل از برگزاری دوره اطلاع رسانی خواهد شد. توجه داشته باشید در صورتی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته باشید امکان ارسال پیامک به شما وجود نخواهد داشت و تنها با مراجعه به ایمیل و این صفحه میتوانید اطلاعیه ها را مطالعه نمایید.
کلاس های دوره رسانه و خانواده – تابستان 95
در حال حاضر کلاسی برای این دوره وجود ندارد
نظرات دانشجویان رسانه و خانواده – تابستان 95
هنوز نظری ارسال نشده
برای مشاهده این کلاس ابتدا در دوره ثبت نام نمایید.