نظر به قداست علم و اخلاق در محیط هاي آموزشی و پژوهشی در شرع مبین و حکومت اسلامی و لزوم رعایت کلیه موازین شـرعی و مقررات برای حفظ شئون و حیثیت دانش پژوهان که منجر به ایجاد زمینـه لازم جهت شکوفائی استعداد دانش پژوهان در جبهه های فرهنگی انقلاب میگردد؛ مطالعه، توجه و به کار بستن موارد زیردر محیط موسسه و همچنین در فضاهای مجازی (کلاس های آنلاین، شبکه های اجتماعی و …) که به هر نوعی منسوب به موسسه می باشد، ضروری است.
1- رعایت مقررات موسسه ؛ چه آن دسته از مقرراتی که مکتوب شده اند و چه آن دسته از مقرراتی که در موسسه تبدیل به هنجار و عرف شده باشند.
2- رعایت نظم و انضباط ( به موقع آمدن برای حضور در کلاس، عدم خسارت به اموال موسسه، عدم اسراف و …)، موسسه از یک ربع قبل از شروع کلاسها پذیرای هنرجویان محترم می باشد.
3- رعایت حق اساتید، هم شاگردی و مسولین موسسه (نحوه ی برخورد با اساتید، هم شاگردی ها و مسولین موسسه که به دور از تندخویی، بی احترامی و اهانت، و بی تفاوتی نسبت به منکرات اخلاقی- شرعی – عرفی باشد و همچنین امر به معروف خود و سایر مخاطبین موسسه)
4- سعی و اراده موسسه همواره بر برگزاری دوره های مجزا برای آقایان و بانوان می باشد و خواهد بود.لذا با توجه به اینکه بعضی از کلاس های موسسه با حضور خواهران و برادران برگزار میگردد، نحوه ی تعاملی بین دانش پژوهان خانم و آقا چه در داخل و خارج از کلاس و چه در کلاس مجازی با رعایت کلیه موازین شرعی خواهد بود.
5- انصراف از کلاسهای حضوری و آنلاین در صورتی عودت هزینه را در بر خواهد داشت که تا یک روز قبل از برگزاری جلسه دوم آن دوره، درخواست انصراف به اطلاع واحد آموزش برسد. در این صورت عودت هزینه بصورت کامل صورت خواهد گرفت و حداکثر دو هفته زمان خواهد برد. هم چنین برای کلاسهای آفلاین امکان عودت، وجود نخواهد داشت.
6- ضبط صوت و یا تصویر کلاس های حضوری توسط ثبت نام کنندگان جایز نیست و تمامی فایل های مورد نیاز دوره فقط توسط موسسه ضبط خواهد شد و موسسه برای در اختیار گذاشتن فایل ها تعهدی نسبت به ثبت نام کنندگان دوره حضوری نخواهد داشت و فقط در صورتی که دوره مجازی آن به مرحله فروش برسد، فایل های آن بصورت رایگان برای شرکت کنندگان دوره حضوری آپلود خواهد شد.
7- هر فایل (هر خرید) از دوره های آفلاین مختص به خریدار می باشد و فقط خود شخص می تواند از آن استفاده نماید و در اختیار دیگران قرار دادن فایل و یا فایل ها و نشر آن به هر نحو دارای اشکال شرعی است.
8- ثبت نام در دوره های آموزشی موسسه، شرط سنی و تحصیلی نخواهد داشت (بجز موارد اعلام شده در جزییات دوره ها) و قوانین اعطای گواهی نامه مطابق با روند ذکر شده در سایت طلوع حق می باشد و هر ترم بروزرسانی می گردد.
9- نکات ذکر شده در طرح درس و اطلاعیه های هر دوره و موارد ارائه شده توسط استاد در جلسه اول کلاس جزو قوانین موسسه می باشد.
10- جلسات طبق برنامه اعلام شده در صفحه دوره برگزار می گردد و اطلاع رسانی جلسات ابتدایی، از طریق پیامک به ثبت نام کنندگان انجام خواهد شد.ارسال پیامک نیز، روز برگزاری دوره خواهد بود. توجه داشته باشید در صورتی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته باشید امکان ارسال پیامک به شما وجود نخواهد داشت.
11- در کلاس های مجازی نیز تعیین پلتفرم یا پیام رسان جهت هم افزایی دانشجویان و ارتباط متقابل با استاد، بر عهده موسسه خواهد بود.
12- جدیت در فراگیری آموزش ها و به کار بستن آن در پیشبرد اهداف انقلاب
13- موسسه کلیه کلاس های آنلاین (به استثناء دوره های اعلامی) را ضبط خواهد کرد و در صورت درخواست در اختیار شرکت کنندگان خواهد گذاشت.(نشر این فایل ها از طرف شرکت کنندگان دارای مشکل شرعی بوده و تنها استفاده خود شخص مجاز می باشد.)
14- نشر محتوای کلاس های مجازی آنلاین و آفلاین به هر نحو دارای اشکال شرعی است و پیگرد قانونی دارد.
15- در کلاس های مجازی، تنها شخص (پروفایل) ثبت نام کننده مجاز به شرکت در کلاس می باشد و استفاده دو یا چند نفری از یک پروفایل دارای اشکال شرعی است.
16- برای شرکت در دوره های آنلاین می بایست تجهیزات و شرایط مورد نیاز را برای خود فراهم نمایید.
17- مقررات و ضوابط دوره های سایت School.Toluehagh.ir با موارد فوق متفاوت بوده و ارتباطی با یکدیگر ندارند.